Με ιδιαίτερη επιτυχία και τη θερμή παρουσία πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, στις εγκαταστάσεις του Συλλόγου Πελοποννησίων Λέσβου «Ο Μωριάς», η εκδήλωση «Σεργιάνι στην Ελλάδα», μια ξεχωριστή γιορτή αφιερωμένη στην ελληνική παράδοση, τον πολιτισμό και τη δύναμη της συλλογικής προσφοράς.
Η μεγάλη προσέλευση του κοινού επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά την αγάπη των συμπολιτών μας για την ελληνική πολιτιστική κληρονομιά και ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας των πολιτιστικών φορέων του τόπου μας. Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν ένα μοναδικό μουσικοχορευτικό ταξίδι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας μέσα από τις εξαιρετικές παρουσιάσεις των χορευτικών τμημάτων και των φιλοξενούμενων συλλόγων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Πελοποννησίων Λέσβου εκφράζει τις θερμότερες ευχαριστίες του προς όλους τους χορευτές, τους χοροδιδασκάλους και τους πολιτιστικούς συλλόγους που συμμετείχαν στην εκδήλωση, προσφέροντας με το μεράκι, την πειθαρχία και την άψογη παρουσία τους μια βραδιά υψηλού πολιτιστικού επιπέδου.
Ξεχωριστές ευχαριστίες θέλαμε να εκφράσουμε στα Φιλανθρωπικά Καταστήματα Μυτιλήνης και στον πρόεδρο αυτών Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μυτιλήνης κ. Ιάκωβο για την ευγενική παραχώρηση του γειτονικού ελαιοκτήματος προκειμένου να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα των παρευρισκόμενων στην εκδήλωση μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στην Ελληνική Αστυνομία και ειδικότερα στο Τμήμα Τροχαίας για τη συμβολή τους στη λήψη των απαραίτητων μέτρων τάξης και ασφάλειας, εξασφαλίζοντας την ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης και την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των συμμετεχόντων και επισκεπτών.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε στους εκπροσώπους της «Φλόγας», οι οποίοι με την παρουσία τους ανέδειξαν το σπουδαίο έργο του Συλλόγου Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια, καθώς και στα μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης για την πολύτιμη συνεισφορά τους και τη διακριτική παρουσία τους καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον Δήμο Μυτιλήνης για τη στήριξή του στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης και ειδικότερα στους Αντιδημάρχους
Κα Εριφύλη Χιωτέλη
Κο Γεώργιο Κατζανό
Κο Νικόλαο Καρασάββα
Αλλα και τους Προέδρους
Κο Βασίλη Τσαγκάρη
Και κο Νικόλαο Σπανό.
Η συμβολή τους υπήρξε καθοριστική για την άρτια διεξαγωγή της διοργάνωσης και την υποδοχή των εκατοντάδων επισκεπτών που μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Παράλληλα, ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους χορηγούς και υποστηρικτές της εκδήλωσης, οι οποίοι στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθειά μας και συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχή πραγματοποίησή της. Η έμπρακτη στήριξή τους αποδεικνύει ότι η συνεργασία και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να δημιουργήσουν δράσεις με σημαντικό πολιτιστικό και κοινωνικό αποτύπωμα.
Συγκεκριμένα
Τον κο Μανώλη Τζανέτο
Τον κο Χρήστο Τσιβγούλη
Τον κο Προκόπη Βουνατσή
Την κα Κατερίνα Γεωργαλά και το
Tarlas Rooms
Το Venias room στην Ερεσσό
Το Sapho στην Ερεσσό
Το Ilaira στην Ερεσσό
το Sunrise στην Εφταλού
Το Ζαχαροπλαστείο Φλοκάκι
La vie en rose Δήμητρα Κατσαφάδου
Κα την Αναστασία Διασάκου
Ξεχωριστές ευχαριστίες οφείλονται στους εθελοντές και στα μέλη του Συλλόγου Πελοποννησίων Λέσβου «Ο Μωριάς», οι οποίοι εργάστηκαν με αυταπάρνηση, συνέπεια και αφοσίωση για την προετοιμασία και την οργάνωση της εκδήλωσης. Η ανιδιοτελής προσφορά τους αποτέλεσε το θεμέλιο της επιτυχίας αυτής της όμορφης γιορτής.
Τέλος για την παρουσία τους να ευχαριστήσουμε την κα Βάσω Χοχλάκα, το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού, τον Σύλλογο Ραδιοερασιτεχνών Λέσβου, το Σύλλογο Θεσσαλών, Την ΠΑΛΕΜΟΤ και το ΚΑΠΗ Μυτιλήνης.
Ο Σύλλογος Πελοποννησίων Λέσβου «Ο Μωριάς» συνεχίζει με συνέπεια να υπηρετεί τον πολιτισμό, την παράδοση και την κοινωνική προσφορά, ευχαριστώντας όλους όσοι στήριξαν και τίμησαν με την παρουσία τους τη σημερινή εκδήλωση και ανανεώνοντας το ραντεβού του για τις επόμενες δράσεις του.
Η Πρόεδρος
Βλάμη Γ. Γιώτα
Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Πελοποννησίων Λέσβου «Ο Μωριάς»